- Klient má kedykoľvek pred začatím ubytovania právo odstúpiť od zmluvy písomným oznámením Prevádzkovateľovi. Akúkoľvek zmenu v potvrdenej objednávke (počet osôb, zmena rozsahu rezervovaných služieb, obmedzenie alebo rozšírenie a podobne) je nutné nahlásiť najneskôr do 48 hodín pred nástupom na pobyt. Takéto zmeny sú možné výlučne v prípade, ak to prevádzkové alebo kapacitné možnosti spoločnosti Demänová Rezort umožňujú.
Výška storno poplatkov pri zrušení rezervácie so 100% zálohou.
- Storno podmienky platné pre Vašu rezerváciu platia podľa pobytu a zároveň v platobných údajoch:
Jarná sezóna 2025 & Jesenná sezóna 2025, Jarná sezóna 2026: 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025; 01.09.- 18.12.2025; 08.03.- 02.04.2026
- Storno 7-3 dni pred termínom prvej služby » 70% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 dni a menej pred nástupom » 100% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Zimná sezóna 2026: 07.01.-07.03.2026
- Storno 15-8 dní pred prvou službou » 50% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, minimálne však 15 €.
- Storno 7-3 dni pred termínom prvej služby » 70% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 dni a menej pred prvým dňom pobytu » 100% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
TOP sezóna & Veľká noc: 17.04.- 21.04.2025; 27.06.- 31.08.2025; 19.12.2025 – 06.01.2026
- Storno 30-21 dní pred termínom prvej služby » 20% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, minimálne však 15 €.
- Storno 20-13 dní pred termínom prvej služby » 50% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 12-5 dní pred termínom prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 4 dni a menej pred nástupom » 100% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby
Výška storno poplatkov pri zrušení rezervácie s 50% zálohou.
Celoročná platnosť
- Storno 28 a menej dní pred nástupom » 100% zaplatenej zálohy za dohodnuté služby
Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak:
- nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným;
- Klient pri rezervácii ubytovacieho zariadenia uviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy;
- Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie jeho služieb by mohlo ohroziť prevádzku zariadenia, bezpečnosť tretích osôb alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa Rezortu.
- Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.