Výška storno poplatkov pri rušení rezervácie so 100% zálohou.
Storno podmienky platné pre Vašu rezerváciu zistíte podľa dátumu pobytu a zároveň v detailoch platby:
Jesenná sezóna 2024 a Jarná sezóna 2025: 01.09.- 20.12.2024; 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025
- Storno 7-3 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Zimná sezóna 2025: 10.01.- 08.03.2025
- Storno 15-8 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 50% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, najmenej však 15 €.
- Storno 7-3 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
TOP Sezóna & Veľká noc: 21.12.2024 – 09.01.2025, 17.04.- 21.04.2025, 27.06.- 31.08.2025
- Storno 30-21 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 20% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, najmenej však 15 €.
- Storno 20-13 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 50% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 12-5 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 4 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby
Výška storno poplatkov pri rušení rezervácie so 50% zálohou.
Celoročne
- Storno 28 dní a menej pred termínom poskytnutia prvej služby » 100% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak:
- nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným;
- Klient pri rezervácii ubytovacieho zariadenia uviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy;
- Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie jeho služieb by mohlo ohroziť prevádzku zariadenia, bezpečnosť tretích osôb alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa Rezortu.
- Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.