Výška storno poplatkov pri rušení rezervácie so 100% zálohou.
Jarná sezóna 2023 a Jesenná sezóna 2023: 10.04.- 30.06.2023; 04.09.- 20.12.2023, 11.03.- 27.03.2024
Storno 7-3 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Storno 2 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Zimná sezóna 2024: 08.01.- 10.03.2024
Storno 15-8 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 50% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, najmenej však 15 €.
Storno 7-3 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Storno 2 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
TOP Sezóna & Veľká noc: 06.04.- 09.04.2023, 01.07.- 03.09.2023, 21.12.2023 – 07.01.2024, 19.01. – 21.1.2024
Storno 30-21 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 20% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby, najmenej však 15 €.
Storno 20-13 dní pred termínom poskytnutia prvej služby » 50% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Storno 12-5 deň pred termínom poskytnutia prvej služby » 70% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Storno 4 a menej dní pred nástupom na pobyt » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby
Výška storno poplatkov pri rušení rezervácie s 50% zálohou.
Celoročne
Storno 28 dní a menej pred termínom poskytnutia prvej služby » 100% zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
- V prípade, že klient má predplatený pobyt vo vyššej hodnote, ako je jeho pobyt v novom termíne, rozdiel v sume z pôvodnej úhrady využije ako depozit na čerpanie doplnkových služieb v rezorte. Poskytovateľ klientovi rozdiel v cene nevracia.
- Kreditný voucher vystavený recepciou je možné využiť len v rámci jedného pobytu v jednom termíne, však s možnosťou rezervácie viacerých ubytovacích jednotiek.
- V prípade, že klient má predplatený pobyt v nižšej hodnote, ako je jeho pobyt v novom termíne, recepcia vyčísli rozdiel, ktorý je klient povinný uhradiť ako doplatok za pobyt.
- Tento presunutý pobyt, už nie je možné opakovane presúvať a vzťahuje sa naň storno » 100 % zo zaplatenej zálohy za dohodnuté služby.
Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak:
- nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným;
- Klient pri rezervácii ubytovacieho zariadenia uviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy;
Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie jeho služieb by mohlo ohroziť prevádzku zariadenia, bezpečnosť tretích osôb alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa Rezortu.
- Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.